vrijdag 15 februari 2013

FU Facebook, FU Google

Ik heb wel eens van die momenten dat ik denk vooruit te lopen op de massa. Alle gadgets, updates en must-haves heb ik als eerste in huis of op mijn computer staan. Gewoon omdat ik dat leuk vind en razend nieuwsgierig ben. Dat je daarnaast ook lekker kan patsen dat je al dingen weet die jouw omgeving niet weet en heeft is ook mooi meegenomen natuurlijk. Doet het altijd goed op verjaardagen en bedrijfsfeestjes.


Zo ben ik, een aantal jaren geleden al weer, lid geworden van de groep bèta-gebruikers van UNTHINK. Een nieuw Social Media platform dat zich afzette tegen de privacy-overtredende giganten als Facebook en Google.

It's FU-time


Bekijk het campagnefilmpje maar hieronder. Gewoon even lekker trappen tegen F & G.



Het idealisme en de ambitie spat eraf in dit filmpje. Samen gaan we er wat beters van maken. Samen tegen Facebook met een gelukzalige lach op je gezicht. Veelbelovend en gesteund met een paar miljoen dollar van een investeerder die er wel brood in zag.

Toekomstmuziek


Ben je al op www.unthink.com gaan kijken? Daar staat helaas al een hele tijd een inhoudsloze pagina met de tekst: "Future Home Of Something Quite Cool".

Ik wacht nog steeds en hoop dat er binnenkort weer iets zinvols op deze website komt te staan. Of dat er een vergelijkbare speler op de Social Media markt opstaat. Dat zou een welkome afwisseling zijn, een mooie onderbreking en een mooi breekijzer.

Kunnen jullie marketingguys en -girls ook weer aan de gang...



Links



Geen opmerkingen:

Een reactie posten